چراغ خطی

ساخت وبلاگ

طراحی باریک این پارتیشن ها آنها را برای کاربردهایی مانند آشپزخانه، حمام، راهرو و راه پله مناسب می کند. ما بر آسان کردن محدوده برای نصب، تعیین و استفاده تمرکز کردیم. با ارتقاء محدوده موجود خود، ما پارتیشن هایی را متناسب با کاربردهای مختلف با ارائه وات و رنگ های مختلف طراحی کرده ایم. دما در یک محصول، همه با سنسورهای حرکتی و مدل های اضطراری تکمیل می شود. بافل IP65 کارآمد را به ارمغان می آورد. به لطف دیفیوزر با طراحی هوشمندانه و راه حل روشنایی واقعا مقرون به صرفه. چراغ خطی راحتی را برای هر محیطی به ارمغان می آورد. 

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 89 تاريخ : شنبه 29 / 5 ساعت: 18:21

مقررات تک روشنایی خوب در سراسر ایران، از جمله بریتانیا، از اول سپتامبر 2021 به اجرا در خواهد آمد. این مقررات برچسب‌گذاری انرژی (ELR) نیز در همان زمان لازم‌الاجرا می‌شود، به این معنی که، از جمله موارد دیگر، برچسب از A** - E به A - G فراخوان شد. چه کلاس A++ در نهایت تبدیل به کلاس E می شود! هدف مقررات چراغ خطی بهبود عملکرد محصول در سراسر صنعت روشنایی، از جمله انواع روشنایی است. فن آوری الزامات بهره وری انرژی بدین معناست. که لامپ های فلورسنت فشرده و لامپ های فلورسنت T8 به ترتیب در سال ها ممنوع شد. 

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 71 تاريخ : شنبه 29 / 5 ساعت: 18:20

اگر فضای مناسب زیادی بین آنها وجود نداشته باشد، نصب لوازم ممکن است آسیب بیشتری را به همراه داشته باشد. ارتفاع پله در انتخاب چراغ راه پله ارتفاع پله ها و نوع کف را در نظر بگیرید. می‌توانید پله‌هایتان را فرش کنید، برای این کار باید چراغ‌های راه پله را نزدیک‌تر به پله‌ها نصب کنید، زیرا چراغ‌ خطی راه پله نور زیادی به قسمت فرش شده نمی‌تابند. نوع پله های ساخته شده از چوب یا بتون باید دارای چراغ های پله ای نزدیک به یکدیگر باشند زیرا بازتابی ندارند. این به شما کمک می کند هر چه نزدیکتر می شود بهتر ببینید.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 26 / 5 ساعت: 12:12

سوالات زیادی هنگام انتخاب چراغ ها و تکنیک های مختلف نورپردازی برای کمک به شما در ایجاد نتیجه عالی ایجاد می شود. نورپایین  در مقابل نور نقطه ای. داون لایت یک تکنیک شناخته شده است که در آن می توانید مقدار مناسبی نور را اضافه کنید. اما فقط در مناطق خاص اتاق. این تکنیک بیشتر برای اتاق هایی با چراغ خطی زیاد در روز اما در شب بسیار کسل کننده است. بنابراین نورهای پایین به آنها کمک می کند تا مقدار مناسبی از نور را در شب اضافه کنند. تفاوت بین فناوری نورپردازی نورافکن و فناوری نورپردازی پایین نور برش سقف.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 23 / 5 ساعت: 16:01

اگر سیم‌کشی برق وجود ندارد، باید یک برق‌کار برای نصب سیم‌کشی استخدام کنید. یک نصب ساده می تواند حدود 200 تا 300 دلار باشد، در حالی که سیم کشی جدید در خانه هزینه بیشتری دارد. نحوه انتخاب چراغ خطی به چه نوع نورپردازی نیاز دارید؟ هنگام انتخاب نورپردازی مسیر، مهم است که در نظر داشته باشید که چه نوع نورپردازی را می خواهید دستگاه شما تولید کند. به عنوان مثال، روشنایی مسیر بازوی چرخشی با فیلترهای پرتو احتمالاً بهترین است. یا می خواهید یک مجموعه هنری منحصر به فرد را برجسته کنید؟ یک چراغ مسیر استاندارد کافی است.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 19 / 5 ساعت: 15:39

نکات مهم خرید چراغ های خطی در فضای باز 25 فوت این رشته های نور از شهر برق به دلایلی عالی هستند، اولاً آنها قابل تنظیم هستند تا بتوانید روشنایی لامپ ها را کنترل کنید. به خصوص اگر بچه های جوانی دارید. همچنین دارای 25 عدد لامپ و 2 عدد لامپ زاپاس هستند که در صورت شکستگی مفید هستند. چراغ های رشته ای ساده نصب آسان و بادوام، این چراغ ها دارای فناوری ضد آب و هوا هستند و برای فعالیت در باغ شما عالی هستند. حتی در شب های بسیار تاریک نور زیادی را ارائه می دهند.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 18 / 5 ساعت: 12:34

شما این کار را در پایه سقف انجام خواهید داد تا یک سقف کاذب با چراغ خطی ایجاد کنید. در حالی که سقف طاقدار بالای آن را برای لذت بردن در طول روز نگه دارید. شاید شما یک گودال آتش در یک منطقه و یک میز. یک قسمت نشیمن یا حتی یک تاب در منطقه دیگر داشته باشید. اگر در حیاط خانه خود نور نداشته باشید، پس از غروب خورشید، همه این ویژگی ها بی فایده خواهند بود. رشته هایی از چراغ ها را آویزان کنید. و همه این مناطق را زیر یک مجموعه منسجم از رشته ها قرار دهید.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 102 تاريخ : شنبه 15 / 5 ساعت: 18:39

شما این آلاچیق زیبا را ساخته اید. تا در تابستان هنگام لذت بردن از پاسیو یا حیاط خلوت خود، سایه و راحتی برای شما فراهم کند. اما لازم نیست که مهمانی با غروب خورشید متوقف شود. آلاچیق شما ساختاری عالی برای آویزان کردن چراغ خطی رشته ای در اختیار شما قرار می دهد. این کار استفاده و لذت شما را از فضای سرپوشیده پاسیو دوچندان می کند. ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید چراغ را کجا آویزان کنید. اگر آلاچیق شما سازه ای جدا از خانه شما است. می توانید چراغ های الاچیق را از آلاچیق به پشت بام خود ببندید.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 103 تاريخ : شنبه 15 / 5 ساعت: 18:37

چراغ خطی در فضای باز به لطف توانایی آنها در ایجاد یک حیاط خلوت یا پاسیو ساده. مانند یک کافه رومانتیک در فضای باز بسیار محبوب شده اند. جسی ترزی، مدیر شرکت طراحی New Eco Landscapes مستقر در بروکلین. که اغلب از نورهای رشته ای برای ایجاد درخشش گرم در فضاهای بیرونی استفاده می کند. می گوید: «همه از ظاهر خود خوششان می آید. این یک محیط متفاوت ایجاد می کند. وقتی این چراغ ها را روشن می کنید. در مقایسه با چراغ های تک منبع، کمی جشن تر به نظر می رسد."

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 12 / 5 ساعت: 17:11

ترانسفورماتورهای نوع اسپلیت در محفظه هایی با درجه آتش خشن قرار می گیرند و برای نصب در مکان های دور از سیستم های چراغ خطی (معمولاً در کمد یا دیوار نزدیک) طراحی شده اند. ترانسفورماتورهای اسپلیت ظاهر بسیار تمیزی دارند، اما معمولاً فقط در پروژه های ساختمانی جدید که دسترسی به قسمت پشت دیوار وجود دارد، کاربردی هستند. هنگام نصب سیستم های کابلی در زیر سقف های نامنظم با تیرهای آشکار، ترانسفورماتورهای نصب از راه دور را می توان به جای در دیوار، پشت تیرها قرار داد. یک کانکتور ایزوله به طور فیزیکی دو طول کابل را به هم متصل می کند.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 10 / 5 ساعت: 12:53

چراغ خطی راه‌حل‌های نورپردازی بسیار قابل تنظیم و سازگار را برای انواع کاربری‌های تجاری و مسکونی ارائه می‌دهد. برای انواع کاربردهای مسکونی، از آشپزخانه یا اتاق خواب گرفته تا زیرزمین، اتاق لباسشویی یا گاراژ مناسب است. طیف ما از روشنایی مسیر آشپزخانه را ببینید. یک راه حل کوچک حتی می تواند در کمد کار کند. مکان های محبوب برای نورپردازی مسیرهای تجاری شامل موزه ها، دفاتر، سالن های ورزشی، رستوران ها یا فروشگاه های خرده فروشی است. نورپردازی مسیر طراح ما می‌تواند ترکیب‌های سفارشی از محیط، وظیفه جهت‌دار و نورپردازی تاکیدی را ارائه دهد. همچنین ساختمان را زیبا میکند.

چراغ خطی...
ما را در سایت چراغ خطی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا قصری shahrebarghgroup11 بازدید : 139 تاريخ : شنبه 8 / 5 ساعت: 12:27